torsdag 28 oktober 2010

Kalas för mormor

Idag har pyret varit på förskolan och jag har jobbat lite hemifrån. Städa och tvätta har jag också hunnit med. Det är lite tidigt att få in en bra rutin på morgonen så pyret orkar ända fram till lunch och sedan sovstund kl 12. Vaknar han mellan 6 och 7 vill han gärna sova en stund precis när jag tycker vi borde åka. Det krävs lite finkalibrering av mat och sovklockan..

Idag firade vi pyrets mormor som fyller år. Grattis! Vi blev bjudna på supergod gryta och glass med varm hallonsås. Mums! Pyret somnade så snällt i resesängen och somnade om när vi kom hem. Han är ju bara bäst!

Ps. Jag tror vi har en liten blivande musiker i familjen. Att spela piano med morfar, morbror och jessi var nog dagens höjdpunkt ds.

Skickat från min HTC

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar