onsdag 13 juni 2012

1000 frågor!

Just nu befinner sig Vilmer i 1000-frågors åldern. Jag får snart skavsår i öronen!! Och inte går det att svara nåt halvdant heller, nej det ska vara fulla utlägg om varför brevlådan på gatan har ett spännande runt sig, vem som lagat brevlådan, vem som målat den, vem som bor i det huset, vart är deras bil, vad heter deras barn, varför har dom inga barn, vad är det där, vad gör den, vem har köpt den...(några av frågorna som ställdes under en 5min promenad till förskolan) Ja så fortsätter det hela dagen.

Intresset för vad andra gör och hur de har det är stort - undra vad han vill bli när han blir stor?

Jag tror jag måste snoka runt lite och lära mig allt om grannarna runtom så jag har några vettiga svar till plutten!

En kille som samlar på svar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar