onsdag 25 januari 2012

Dagarna susar förbi

Jag tycker tiden går så fort just nu. Det är redan torsdag imorgon och Vilmers förskolevecka är slut. Idag hade han ramlat på fsk och slagit i läppen. Blå och fin är den nu :-)

Idag kom också de nya hjulen till vagnen. Jätte skönt att kunna använda den ordentligt igen.

Imorgon ska jag försöka ta mig till lekparken eller pulkabacken med kidzen. Vilmer ska få röja och Agnes ska sova, det är iaf tanken. Men oftast blir det inte som man tänkt sig och jag vet redan nu att jag kommer få släpa Vilmer där ifrån...

Idag hörde jag Vilmer sitta och leka med två gubbar när han plötsligt säger "hej pucko". Jag försökte få ur honom vem som sagt så men han svara bara "Vilmer". Sen sa jag att så får man inte säga och sen sa han så hela morgonen! Toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar