lördag 16 april 2011

Full rulle hela lördagen

Oj vilken dag det blev idag! Vilmer och jag startade med en tur till Ikea, tycker det är skönt att vara där när de öppnar för det är så mycket lugnare då. Var på jakt efter lite barnbestick som inte är i plast och hade sett besticken "Fabler". Tyvärr var de slut, så vi får väl åka dit igen! Itället hittade jag ett par överdrags byxor till Vilmer på Stadium. Jätte tunna och vattenavvisande. Det blir säkert lite svalare igen och då kommer de passa utmärkt, skönt att ha något annat än gallonisar ibland.

Vi var hemma igen till 11 och åt lunch, sen sov plutten och jag fick en liten paus jag med. Den behövdes verkligen, för på eftermiddagen har vi krattat tomten jag och Vilmer. Eller Vilmer har snarare anti-krattat. Han tyckte att högarna jag fick ihop skulle spridas ut igen. Tack för hjälpen!

Middag lagades och åts, sen tog jag en tur till Plantagen och hittade en ur-fin kruka i metall. Imorgon ska det planteras!

Nu värker ryggen och fogarna så jag går nog snart och lägger mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar