onsdag 12 maj 2010

Soliga dagar

Nu äntligen känns det som vår ute! Pyret och jag passade på att njuta lite i solen. Vi plockade fram picnicfilten och la oss på baksidan en stund. Mysigt!

Pyret studerade grässtråna noggrannt och läääänge. Tack och lov stoppades inga i munnen, denna gång. Det är så mycket man får gräva ut därifrån...

En humla svängde förbi och surrade lite, det var ju också väldans spännande!

Nu har Pyret och jag varit en sväng och kollat på tapeter. Jag hade redan bestämt mig för vad vi skulle ha, men när jag kom dit så hittade jag inte tapeten. Istället hittade jag en ny kollektion, Midbec Belle Rose, som jag missat och där finns 5-6 st nya favoriter!! Jag lånade hem katalogen till på fredag, hoppas vi hinner välja!

En sväng till plantagen hann vi också med innan det var dags att åka hem för att äta lunch och sova lite. Imorgon blir det plantering, plantering, plantering! Eller kanske redan ikväll, fär se om jag kan hålla mig... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar