onsdag 23 januari 2013

Vardag!

Efter en vecka med sjukdom är det väldigt trevligt med vardag tycker jag. Kul att få gå till jobbet en stund, men självklart kul att komma hem också!

Just nu går det väldigt bra med Agnes på förskolan. Hon har verkligen hittat rätt och "vuxit"! Lämningarna är fortfarande jobbiga för henne, men det går över snabbt.

För mig innebär vardag även efterlängtad träning! I måndags var jag på indoor walking, vilket är mycket jobbigare än det låter. Kondition och ben-styrka på crosstrainer. Och igår tisdag var jag med Cissi på första box passet på mycket länge. Som jag längtat! Sjukt kul men oj vilken träningsvärk jag har nu. Mer av den varan lär det bli för boxen ska vi fortsätta på.

Nu är det dags att sova och hoppas på utvilade muskler imorgon. Idag har jag knappt orkat lyfta armarna...

Ett försök till att fånga det fina vädret på bild. Kallt men vackert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar