torsdag 20 september 2012

Stressigt!

Idag har vi haft full rulle på morgonen! Frukost, blöjor, kläder, tandborstning, Agnes skulle sova, jag skulle duscha, städa och plocka undan och sedan komma iväg hemifrån i tid... Ja så är det väl varje morgon och eftersom jag alltid är själv har jag en bra rutin tycker jag.

Denna morgon kan vi dock glömma tycker jag!

Nu dags att ta hand om resten av kaoset, tex tvätt i högar!

Agnes tar det lugnt en stund och försöker laga en bil hon nyss hade sönder...

1 kommentar:

  1. Känner igen det där! Samma visa varje morgon med bök och stök - tur som sagt att man har rutin på att komma iväg.

    Vår dag fortsatte som er, härmas :-) Jag tvättar berg av tvätt och Malte tar det lugnt (=sover fortfarande, han är sjukling).

    Kramar till er!

    SvaraRadera