måndag 2 juli 2012

Kors i taket!

Tänk att denna dag började med ett frågetecken. Har inte Agnes vaknat än? Hon brukar ju alltid vakna och äta välling en gång mitt i natten. Men inte denna natt! Ja nån gång ska vara den första. Men inga goda nyheter utan några dåliga... Gissa om hon hade kladdiga ögon! Kunde knappt öppna sen. Jäkla ögoninflammation. Har tydligen varit bättre under dagen, men det vet jag inget om för jag har JOBBAT!!

Skiftbyte på hemma fronten. Iaf i en vecka. Så konstigt det känns att gå inne i stan, mitt i smeten, äta lunch med vuxna människor (vilken skillnad! Ingen spiller och alla äter upp) och föra vettiga samtal. När jag kom hem så fick jag en känsla av att Agnes hade vuxit och blivit stor! På en dag! Haha! Ibland kan lite distans vara bra!

Min stora tjej, upptagen med en fjärrkontroll.

2 kommentarer:

  1. Gud så söt hon e!! Ögonen ser inte alls inflammerade ut på bilderna iaf. Det ser dock ut som om hon skaffat en rockig frisyr med rakat på ena sidan och långt hår överkammat på andra :) Hoppas det går bra med jobbandet och att A sover gott inatt också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ögonen är mycket bättre, lite kladdiga ibland, men det verkar räcka med att tvätta! Haha frisyren är nog lite rockig, men mest är det nog "höga vikar"! Och visst sov hon hela natten igår igen!!

      Radera