torsdag 29 december 2011

Kvällsgympa

Agnes har legat och gympat ikväll. Man ser verkligen att hon vill runt på mage, ännu behöver hon en liten knuff men med lite mer träning är hon nog snart där!

Själv funderar jag åter igen på barnvagnar. Vi har för närvarande 3 st, känns lite mycket! Kanske ska man sälja alla och köpa en mountain byggt +one? Fast den är ju ganska stor, och jag gillar verkligen swiften vi har, för den är ju så liten och smidig (Agnes verkar ju inte bli så stor så den passar ju henne). Trixet är ju att vilmer också behöver vagn, så syskonvagnen måste va kvar om vi behåller swiften...annars kommer jag ingen stans om jag har båda barnen eller ska till fsk. Klart hon kan va i bärsele ibland, inte så kul när det regnar, vilket det har gjort heeela hösten.

Nu rör jag nog till det för mig själv. Måste nog sova på saken. Nån som har något tips på hur jag ska göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar