söndag 5 juni 2011

Sommartider!

Nu är det verkligen sommar! Smultronen växer på altanen och blommorna blommar. Vi har börjat med lite måleri projekt, räcket ska bli svart och väggarna har vi målat vita. Det kommer bli så fint när det är klart, men det kommer ta tid...




Älskar de fina krukorna jag hittade på plantagen!



Här syns den nya vita väggen, som förut var röd.


I hörnet ska det bli en soff grupp. En del till tror jag att jag vill ha och så ska det upp en fin svart hylla mot den vita väggen. Vilken tur att jag fick presentkort i födelsedagspresent!



Vilmer tycker det är extra skoj att få bada ute. Det är inte så lätt att svalka honom, så som han håller igång rinner svetten från pannan och vi får jaga med vatten och saft så han inte svimmar!!

I present fick jag en barn-sits till cykeln. Den var mycket uppskattad, framför allt av Vilmer. Vi får gömma undan cykeln, för om han ser den får vi inte gå förbi utan att ta en tur. Vilket temperamen en liten tvärhand hög ett-åring kan ha!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar