tisdag 24 maj 2011

Syskonvagn!

Har äntligen hittat och bokat en syskonvagn. Är så nöjd! Det har inte varit lätt att hitta en som uppfyller alla krav man har, framför allt att sittdelarna ska gå att vända mot en, att den ska gå in genom ytterdörren och ha svängbara framhjul. Den här har allt detta och ett superbra pris: 4800:- för två sittdelar och en liggdel. Tidigare har jag funderat på Buggaboos nya Donkey som kommer, men priset på den är ju inte kul (över 15.000:-).

Det här med att de ska sitta framåt eller bakåt tycker jag det pratas för mycket om. Jag tvivlar på att något barn tar skada av att sitta vänd från sina föräldrar om man bara åker vagn ibland, typ till parken och hem. Men jag vill gärna ha minstingen vänd mot mig när den börjar sitta och så kan ju Vilmer sitta åt det hållet han vill, framåt eller bakåt. Alla nöjda och glada!


Vagn från Danska Basson Baby.


Bilder från barngrottan.se











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar