tisdag 15 december 2009

Snö och mera snö!

Så här mycket snö har det kommit idag! Jag försökte få pyret att titta ut och se om han ser att det är vitt, men han var mest intresserad av julstjärnorna som lyser i fönstret.



Vaknade inatt av att pyret ville upp och äta, slängde ett öga på klockan och tyckte att den var 4. Tänkte att nu har han ju sovit i 6 timmar!! Oj vad bra. När han hade ätit klart och jag la tillbaka honom insåg jag att klockan nu bara var 1. Han hade alltså vaknat 20 över 12 och jag hade kollat lite snett! Hoppsan! Hoppas att han sover längre stunder inatt. Än så länge är rekordet 5 timmar, hoppas att hans slår det och att det blir en vana!!


Tränar på magläge, som börjar bli lite roligare!



Hålla i snöret är spännande!

1 kommentar:

  1. ja filmer här också vore spännande :) och ja, gammla jyckar får man skämma bort men mina får ansträga sig ett tag till för att få gobitarna ;)

    kram

    SvaraRadera